Platba a doprava

Ceny dopravy a platby


O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem, kde bude celé shrnutí objednávky. Objednané zboží vám zabalíme a zašleme způsobem, který si vyberete v objednávce. Jakmile bude objednané zboží zabalené a odeslané, budeme vás o odeslání informovat.

Vaši objednávku doručíme expresní přepravní službou PPL, která se zabývá i nadrozměrnými zásilkami - tuto službu používáme hlavně pro doručení skleněných dveří.

 

Expresní dopravní služba PPL

Pokud rádi rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL.

 

Ceny:

  • zásilka standardních rozměrů (například když budete objednávat kování na sklo): PPL kurýrní služba 149,-Kč vč. DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 39,-Kč vč. DPH
  • zásilka nadrozměrných rozměrů (například když budete objednávat skleněné dveře): PPL Sprint 590,-Kč vč. DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 60,-Kč vč. DPH.

 

  • PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Kurýr vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste již neuhradil zboží bankovním převodem).
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky. Upozornění: u zásilky nadrozměrných rozměrů nelze platit kartou.
  • Pokud Vás kurýr nezastihne při prvním pokudu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
  • Cestu zásilky lze sledovat na webových stránkách www.ppl.cz

 

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě, který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel.

Načítám, prosím vydržte...